Again with YOU

زندگی یک مسافر!

Again with YOU

زندگی یک مسافر!

وچند خط دوباره پر حرفی....!

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ق.ظ

1

هنوز هم دلتنگم....

اصلا مگر میشود دلتنگ نبود....؟

اصلا مگر میشود ارام گرفت....؟

اصلا مگر میشود فراموش کرد....؟

اصلا مگر میشود بغض نکرد...؟

اصلا مگر میشود حرف زد....؟

نگاه میکنم به تک تک لحظه های ثبت شده...

مرور میکنم تمام خاطراتِ بودنم را.....

نه از حجم این همه دلتنگی کم میشود،

نه راه دلم باز میشود....

نه حرف هایم شنیده.....!

بگذرم از این همه درد دوری ....

بگذرم از کوچه امام رضا 2 و4 و6و8

پای رفتنم نمی اید،به دست دلم افتاده!

گیر کرده است تمام حرف ها پشت چشمانم،

یخ میزند چشمم،

شبنم های دانه دانه افتاده برگونه...

آه.....

دوباره به خیابان میزنم،

مجنون شده ام بی شک ،

می ایستم ،

باید لحظه آخر ثبت شود،

نه پای رفتنم می آید،

نه این شبنم ها بند!

لحظه ی آخر را به رسم سال های گذشته ثبت کرده ام!

6لحظه آخر

6سال

آه که چقدر دلم دوباره میخواهدت...

آه.....

این لحظه آخر بماند شاید لحظه ی آخر دیگری .....



والبته خوب میدانم که هیچ لحظه ای "آخر" نمیشود.....!



2

من که دوباره نبودم

اما تو....

جایت خالی بود خوب میدانم!
هم برای منِ همیشه نبوده

هم برای آن های همیشه بوده!

باخودم همیشه میگویم

وقت رفتنت بود ونبود!

راه رفتنی است اما...

چه سخت رفتی وزود!

حقیقت است،

تورفتی به من هم میرسد،

ولی ،    

چه سخت گذشت این چند وقت نبودنت!

برایت هم سوغات آوردم هم عیدی...

کاش مثل هر سال نشود که..........

ونشد!

سال نو در خانه نو بدون خانواده ات مبارک!

پ.ن.


سال نو بر همه با تاخیر مبارک!

آرزوی سال خوبی رو برای همگی زیر سایه امام زمان عج الله دارم!

التماس دعا

یاعلی

  • ۹۳/۰۱/۰۹
  • Mosafer

نظرات  (۲۰)

خاک خورد فقط همین
دلم سخت برای نگاشته هایتان ،تنگ شده!
پاسخ:
ارادت داریم خدمتتون!
به زودی بعد خرداد برمیگردم
سلام
نه!
منظور پیام دومی رو نگرفتی!تو قرار بود پنجشنبه یه چی بم بگی که نگفتی!
من منظورم اون بود!
بانـــو!...
پاسخ:
پنج شنبه؟
کی؟
چی؟
خیلی حواس پرت شده ام!
یادم نیس
میشه خصوصی توضیح بدی؟
مرسی
سلام
این نظرو اندیشه فقط بخونه و جواب بده!
...
بازم سلام خوبی؟
من که هرچی منتظر موندم ازت خبری نشد..
دعوتمم نکردی!
خب پس من رفتم...
خدافظ!

پاسخ:
عزیزم
شا پیام قبلیت ساعت در ۲۸ فروردین ۹۳، ۱۳:۵۴:۲۱
واین پیام

در ۲۸ فروردین ۹۳،

۱۴:۰۰:۰۰

چقدر فرقشه؟
اگه بودم جواب قبلی رو میدادم
ببخشید به هرحال دیر شد
سلام علیـــکم..
خوبین؟

ببخشید سوالی بس خوره مانند افکارمان را مشغول ساخته ،مبتنی بر این  که:
در قید حیات هستید عایا؟
میخوای بگی درس داری؟
خب درسو که ماهم داریم..
والا..
چرا چیزی نمیگویید؟
چیزی بگو...
حرفی بزن...
:d

 
:
پاسخ:
علیکم سلام
متشکر
احوالات؟
درقید حیاتیم
منتظر نزول مرگمان هستید؟:دی

بعله که درس دارم
از یه دکتر بیشتر از ای توقع داری بیاد نت سید؟
سلام.
با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

التماس دعای فراوان

یا علی مدد
  • هدهد خوش خوان
  • سلام و عرض ادب
    نمیدانستم این پر حرفی ها دیگر ب انسان مجال دوباره حرفی را نمیدهد!

    دلتنگ تر از هر شب و هر روز شدم من
    بی مهر پدر، شمع پر از سوز شدم من

    تقدیر مرا بی سر و سامان و سپر کرد
    محروم ز دیدار گل روی پدر کرد

    سخت است که دیدار رود تا به قیامت
    رویاست پدر، آید از این در به سلامت

    شب را به خیالش به سحرگاه رسانم
    از حکمت الله دگر هیچ ندانم

    پاسخ:
    سلام واحترام
    دوباره حرفی؟
    مثل همیشه عالی بود ! ! ! عالی
    پاسخ:
    :)

    همین که گفتید...!

    البته و چند خط حرف دل،نه پر حرفی!

    زیبا بود...!

    اجمله ی همیشگی ام هم چاشنی زیباییش!

    یا زهرا(س)

     

     

    پاسخ:
    :)

    من در این تاریکی
    امتداد بازوهایم را 
    زیر بارانی میبینم
    که دعاهای نخستین بشر راتر کرد...

    سلام.
    شهادت حضرت زهرا تسلیت باد...
    با چند کلمه حرف راست منتظر شما و نظراتتون هستیم...
    نظرات زیبای شما باعث دلگرمیست...
    یا زهرا
    اللهم عجل لولیک الفرج

    التماس دعا
  • هدهد خوش خوان
  • آقای مهربانی ها

    همیشه از حرمت، بوی سیب می آید
    صدای بال ملائک، عجیب می آید!



    سلام و عرض ادب
    ایشالله ک دعاگو بودید
    سال نوتون مبارک
    یا علی
    پاسخ:
    سلام واحترام
    متشکر!
    یاعلی
  • میلاد علیدوست
  • سلام خدمت شما...ایشالا که سلامت باشید...باموضوع "استفاده از فرصت ها "در خدمتم
    موفق وتندرست باشید.
  • فانوس جزیره ...
  • سلام علیکم
    حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :
    همانا حقیقت و واقعیّت تمام سعادت ها و رستگارى ها در دوستى علىّ علیه السلام در زمان حیات و پس از رحلتش خواهدبود.
    ایام تسلیت باد .. التماس دعا
    عاقبتتون بخیر  
    انت ابی یا علی بن موسی!
    و لحظه ای ک آخر نمی شود....
    خدایشان بیامرزد....
    امید ک در خانه ی نوشان بدون خانواده میزبان آقا علی بن موسی الرضا بوده اند....
    پاسخ:
    خدا  رفتنگان شمارا هم بیامرزد!
    ان شاالله که اینچنین بوده است!
    متشکر ازحضورتون!
  • تاسیساتی"کربلا"
  • باید لحظه آخر ثبت شود...
    مجنون شده ام باز...!!!
    سال نو شما هم مبارک البته امسال سال تو با تمام سال های عمرت فرق داشت سخت گذشت برایت...
     اما دیدی میگذرد یعنی باید گذشت چاره ای نیست....
    پاسخ:
    چون میگذرد غمی نیست
    تامیگذرد کمی نیست...!
    آقاجان
    امسال هم نطلبیدی اینم بمونه...

    چشمتان روشن؛
    امسال در مقطع اول ابتدایی تعداد دانش آموزان شیعه وسنی یکی شد.
    چشمتان روشن!
    تعداد اهل سنت ایران به 20 میلیون نفر رسید.
    چشمتان روشن!
    ضریب رشد جمعیتی اهل سنت 4 است و شیعییان 1.7
    چشمتان روشن!
    با همین فرمول رشد جمعیتی ، ظرف سالهایی نه چندان دور اکثریت ایران را اهل سنت تشکیل می دهند.
    و باز چشمتان روشن!
    که با تبلیغات گسترده شبکه های وهابی فارسی زبان به عنوان تنها تریبون اهل سنت در ایران به تدریج اهل سنت ایران از جهت فکری دارند کاملا وهابی می شوند، شاید باور نکنید که در سالیانی نه چندان دور؛ با این نمودار رشد جمعیتی و این آرایش رسانه ای وهابیون؛ بزرگترین کشور وهابی؛ ایران خواهد بود.
    این امار بعد از سر شماری سال 90 به دست آمد و بعد از نامه مدیر حوزه علمیه اهل سنت پاکستان به سنی های ایران موجب حساسیت بیشتر نهادهای امنیتی شد... در نهایت این امار اخرین نتایج حاصل است....
    مختصری از نامه مدیر حوزه علمیه پاکستان خطاب به اهل سنت ایران:
    شده نان شب نخورید اما در تولد نوزاد همت کنید.... آینده ایران از ان ماست!!!
    چندی پیش از یکی از منابع خبری معتبر شنیدم که یک طلبه ی وهابی، در روستایی در زاهدان توانسته بود در عرض یک سال، هزار نفر را وهابی کند! جالب است بدانید اهل تسنن، قانونی برای زندگی دارند با نام دو زن و 20 فرزند! یعنی هر نفر دو زن اختیار می کند و از هر زن سعی میکند 10 فرزند حاصل کند!
    الا یا اهل العالم - وقت گذاشتن برای تبلیغ مذهب ناب شیعه، فقط برای طلبه تعریف نشده است. تک تک شما دغدغه مندان و جوانان ارزشی این مرز و بوم وظیفه دارید از اباحه گری ها و مستحبات کم کنید و به این مهم بپردازید.
    چرا هنوز برای من تعریف نشده است که از خیلی تلویزیون تماشا کردن ها و یا حتی یک ساعت از وقت خوابم را صرف ترویج معارف ناب شیعی و انقلاب کنم و یا لااقل دور چند نوجوان و جوان را بگیرم و قدم به قدم همراهیشان
    وچه زود میگذرد اما سخت..............
    سال نو در خانه نو بدون خانواده ات مبارک!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی