Again with YOU

زندگی یک مسافر!

Again with YOU

زندگی یک مسافر!

با ستاره ها

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰ ق.ظ

شب که می رسد از کناره ها

گریه میکنم با ستاره ها

وای اگر شبی ز آستین جان

بر نیاورم دست چاره ها

همچو خامشان بسته ام زبان

حرف من بخوان از اشاره ها

ما ز اصل و اسب افتاده ایم

ما پیاده ایم ای سواره ها

ای لهیب غم آتشم مزن

خرمنم مسوز از شراره ها




"همایون شجریان "

  • ۹۲/۱۲/۰۱
  • scream

نظرات  (۴)

خوب بود!

به قول چهره کتابیا(فیس بوک :دی) :

++++

سلام
البته فکر کنم شاعرش آقای ابتهاج باشند و همایون شجریان خواننده.....
پاسخ:
آره احنمالا ! ممنون که گفتین
  • هدهد خوش خوان
  • ای ستاره ها که بر فراز آسمان
    با نگاه خود اشاره گر نشسته اید
    ای ستاره ها که از ورای ابرها
    بر جهان نظاره گر نشسته اید
    آری این منم که در دل سکوت شب
    نامه
    های عاشقانه پاره میکنم

    شما نمیخواد بگید .. خودم میگم ...
    به به !!!
    پاسخ:
    نچ این یکی به به نداشت :دی

    ممنون از نظرتون
    ای ستاره ای ستاره ی غریب
    ما اگر ز خاطر خدا نرفته ایم
    پس چرا به داد ما نمیرسد؟
    بگذریم از این ترانه های درد
    بگذریم از این فسانه های تلخ
    بگذر از من ای ستاره شب گذشت.....!

    زیبا بود
    پاسخ:
    به به ! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی