Again with YOU

زندگی یک مسافر!

Again with YOU

زندگی یک مسافر!

آخرین عاشقانه ام !

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ق.ظ

مرا خود با تو سری در میان هست

وگرنه روی زیبا در جهان هست

وجدی دارم از مهرت گدازان

وجودم رفت و مهرت همچنان هست

مبر،ظن کز سرم سودای عشقت

رود تا بر زمینم استخوان هست

اگر پیشم نشینی دل نشانی

وگر غایب شوی در دل نشان هست


آخرین حرفمو انگلیسی میزنم :

I can't make you LOVE me , if you DON'T"


(**)

  • ۹۲/۱۲/۱۵
  • scream

نظرات  (۶)

جوابمو ندادی!!!

:00:
پاسخ:
داااااااااااادم
وقتی حصار غربت من تنگ میشود..
هرلحظه بین عقل و دلم تنگ میشود
ازبس فرار کردم از خویش،خویشتن
گــــــاهی دلم برای خودم تنگ میشود..


چقد دلم تنگــــه..
  • هدهد خوش خوان
  • عجبااااا ...
    اها راستی سلام نکردم!
    خو ی مطلبی میذارید رمزش رو هم بذارید واسه ملت! ک استفاده کنن!:دی
    خو ای چ وضعشه! وبلاگ عمومی هست بعد .... چی بگم والا!!
    حالا نمیشه پارتی بازی کنین رمزشو ب ماهم بدید؟؟ :دی
    زیبا بود ب دل نشست!
    هعی ما عاشقا هم دنیایی داریماااا :دی
    یا زهرا (س)
    پاسخ:
    بااحترام
    وبلاگ های عمومی همه مطلب رمز دار دارد لینک بدهم مشاهده بفرمایید؟
    متشکر از حضورتون!
    یاعلی
    رمز؟
    پاسخ:
    مطلب برای کسی بود
    فقط رمز به ایشون داده شده!
    مارا چه به عاشقی...!!!
    هنوزم میگم دردم از یار است ودرمان نیز هم.....


     به امید برگشت دوباره:(
     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی