Again with YOU

زندگی یک مسافر!

Again with YOU

زندگی یک مسافر!

جایی برای شروع

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ق.ظ

 بپذیر این شروعی که تورا به او رساند

تو وگرنه پر نداری که روی رها به جایی


  • ۹۲/۰۸/۲۸
  • Mosafer

نظرات  (۱۴)

بسیار عالی و قابل تحسین
موفق باشی
یاعلی
پاسخ:
متشکر!

من از اظهار نظر های دلم فهمیدم

عشـــق هم صاحب فتواست اگر بگذارند

پاسخ:
دل سرگشته ی من این همه بیهوده نگرد....

رهــــــــــایم کن از این بند...الهــــی!

پاسخ:
نه بسته من به کس دل
نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها رهایم!
I hove U
حسودیم شد :D وبلاگتون قشنگه :)

ما که وبلاگ زدیم کسی نیومد تبریک بگه ولی مثل اینکه زیاد طرفدار دارین !

موفق باشید

یا زهرا
پاسخ:
ممنون از حضورتون!
یاعلی
به به ، چه شروعی :)
ایشالا موفق باشید
پاسخ:
باسلام
متشکر!

شعر کنار وبلاگتم مال خودته!!!خدای من اگه باشه پس با ی شاعر حرفهههه اییییی طرفیم/!!!!!!!!
پاسخ:
نه بابا اون مال من نیست
همین الانشم حرفه ای هسم:دی
آغا من کم آوردم!!!!!!!!!
پاسخ:
یاد بگیر که دیگه این مدلی باهام بحث نکنی:دی
پس بهتره کلا او صفحو رو بکنی از دفترت....!!!
پاسخ:
شاید اینجوری میشد!
ولی صحفه دفتر زندگی رونمیشه دور ریخت
زندگی را دفتری میخواهد...پر مشق...خط نزن،شاید آخرین دفترت باشد....پاک کن ها را برای تو ساخته اتد...
پاسخ:
چه کسی گفته است همیشه پاکن ها پاک میکنند؟
من پاکن های میشناس که صحفه را سیاه میکنند تا هیچوقت نوشته را فراموش نکنی؟
زیبا بود مثل همیشه!
پاسخ:
متشکرم!
سلام
خیلی هم خوب و زیبا
پاسخ:
سلام ممنون
  • اشنای غریب
  • بله. خوش اومدم مثل همیشه
    پاسخ:
    مثل همیشه از نخستین افراد!
    ممنون
  • طنین باران
  • خونه جدیدت مبارک.

    قالبت قشنگه.

    پاسخ:
    ممنون!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی