Again with YOU

زندگی یک مسافر!

Again with YOU

زندگی یک مسافر!

عاشقانه هایم . . . (2)

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ق.ظ

نگاه کن واسه تو قلبم , چجوری داره می کوبه . . .

فقط خوبم به شرطی که , ببینم حال تو خوبه . . . 

واسه گرفتن دستات , چه حسی داره دست من . . .

نفسام تند تر میشه , واسه کنار تو بودن . . .

مثل احساس تنهایی , زیر بارون پاییزی . . . 

تو حتی موقع رفتن , چه زیبا غم انگیزی . . . 

کنارم باش تا آخر , من ار تنهایی بیزارم . . . 

حواست نیست , یادت نیست , تورو خیلی دوست دارم . . . 

دلم میریزه وقتی تو , تو پیچ و تاب هر راهی . . .

حواسم به توئه اگه , حواست پرت شه گاهی . . . 

تو رؤیایی ترین حسی , تو رؤیایی ترین لحظه . . . 

دلت دریای آرومه , نگات آرامش محضه . . .


  • ۹۲/۱۱/۲۷
  • scream

نظرات  (۲)

حواست نیست، یادت نیست، تو رو خیلی دوست دارم...

+++

پاسخ:
کاش فقط  همین تیکه ش رو گذاشته بودم :دی
این روزها حس میکنم احساسم....دیگه کم کم داره از دست میره
یک بیتی هم هست که میگه
فرصت شمار صحبت کز این دوراهه منزل 
گربگذریم دیگر نتوان به هم رسیدن


واین بیت عالی بود
حواست نیست , یادت نیست , تورو خیلی دوست دارم . . .
پاسخ:
آره  ! خیلی دوسش دارم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی