Again with YOU

زندگی یک مسافر!

Again with YOU

زندگی یک مسافر!

عاشقانه هایم . . .

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵ ب.ظ

تو خواب و توی بیداری . . . 

تو رو هر شب صدا کردم. . .

نبودی در کنار من . . .

به عشقت اکتفا کردم . . .

تو رو از دور نگاه کردم . . .

تو رو از دور بوسیدم . . .

نبودی پیش من اما . . .

تو رو همواره میدیدم . . .

نبودی پیش من اما . . .

شریک زندگیم بودی . . .

دلیل بغض هر لحظه . . .

خود عاشق شدن بودی . . .

چقدر دلواپست بودم . . .  

تو این تبعید اجباری . . .

فقط خوش حالم از اینکه . . .

به من وابستگی داری ! ! !

  • ۹۲/۱۱/۱۷
  • scream

نظرات  (۶)

سلام..بیت آخر شیرین بود!

پاسخ:
سلام ! ممنون از نظرتون
جایی که عشق نیز دچار تو می شود
از من عجیب نیست شوم بی قرار تو
تو ضربدر دل منی و حاصل شما غزل
همیشه جذر تو منم تویی که بی کرانه ای
نهاد بی گزاره ای اگر چه بی خبر ولی
رسیدی و برای من همیشه جاودانه ای
دوباره می سرایمت تو را که شاعرانه ای
بهانه می کند دلم تو را که بی بهانه ای
همیشه چشم های تو دلیل شعرهای من
میان این همه غزل فقط تو عاشقانه ای
پاسخ:
به به! به به! 

سلام

زیبا بود

liiike

 

پاسخ:
سلام ممنون ! 
ورودت رو به وبلاگ خودت تبریک میگم همکار عزیز!

تو این تبعید اجباری به من وابستگی داری!

پاسخ:
ممنون :) ایشالا که باهم بسازیمش و آمارش رو چند برابر کنیم  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی