Again with YOU

زندگی یک مسافر!

Again with YOU

زندگی یک مسافر!

وشایدبودنی دوباره......

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۸ ق.ظ

نه دلم

حرف زدن میخواهد نه حرف شنیدن!

نه راه رفتن نه نشستن!

نه خوابیدن نه بیدار بودن!

نه فکر کردن نه فکر نکردن!

نه شب نه روز!

نه دیدن نه ندیدن!

نه دلم میخواهد باشم نه نباشم!

نه خسته هستم نه نیستم!

نه امید دارم نه ندارم!

نه میل به زندگی نه دست کشیدن!

و

.

.

.

دلم یک سکون مطلق میخاهد پر از سکوت!

ویک نقطه که هرچه خیره میشوی هیچ نفهمی چیست،

ویک مرگ در عین بیداری،

ویک نبودن در عین بودن ونشنیدن های در پس شنیدن،

وگفته هایی در پس نگفتن،

و................

راستی حال من به گمانم خوب است

اگر باور کنی........!



پ.ن.

حال وهوای این چند وقتم روز هایی پراز درد...!

پ.ن.2

به گمانم باز هم گم شده ام.....!

  • ۹۳/۰۴/۱۸
  • Mosafer

نظرات  (۵)

خاک خورد فقط همین
پاسخ:
زندگیامون خاک خورده ودستمال بر نمیداریم روش بکشیم
سلام!!
چقدقشنگ بود..
چرا اندیشه تو لیست نویسندگان نیست؟

پاسخ:
سلام متشکر تغییر نام انجام شده:)
سلام
!!!نبینم از این حرفا بزنی دخمل خوب

زندگی سخته ولی با وجود خدا واهل بیت ویک همسر خوب در کنار آدم این  سختی ها آدم پشت سرمی زاره
همه از این سختی ها دارن ولی بستگی داره چطوری باهاش برخورد کنی که من می دونم شمو عالی بهش برخورد می کنی 
 
پس نبینم ناراحتی عروس خانما بخند تا دنیا به روت بخنده علوس خوشکله

فدای خنده های خوشکلت بشم عزیز دلم
پاسخ:
سلام
من کی عروس شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:|

  • طنین باران
  • سلام
    خوشم نیومد از حالت...
    همین!
    پاسخ:
    :|
     عالی
    پاسخ:
    متشکر!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی