Again with YOU

زندگی یک مسافر!

Again with YOU

زندگی یک مسافر!

مرگ عشق

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۷ ب.ظ

اعتقاداتم عوض شد میشود تکرار شد

درغم دوری تو از هرچه من بیزار شد

"دوستت دارم"به "دوستت داشتم"تبدیل شد

عشق زیر حرف های منطقی تحقیر شد

             ***

فعل هایم تا ابد درباره تو ماضی اند

اشک هایم تاابد دنبال یک هم بازی اند

         ***

بعد از این احساس مرده قلبم از شیشه پر است

اشک هایم حس مرگ است"آه"از تیشه پراست

                       ***

آبنبات عشق در بغض گلویم گیر کرد

زخم این احساس سنگی بد مرا زنجیر کرد

هق هق من را نخواهی کرد باور تاابد

چون که گفتی گوش هات در اعتصابند تا ابد

             ***

عشق نافرجام من پنهان که ماند اما بدان

هیچوقت در آرزوی یک نفر وارد نشو یا که بمان

صحفه شطرنج ما یک صحفه عادی نبود

شاه این صحفه تو بودی جای من خالی نبود

مات تو بودم وتو هرگز نفهمیدی گمم

کیش عشق دیگری بودی ومیگفتیش"گلم"

            ***

عشق مرده دفن باید شد واین تقصیر ماست

قلب من قبر تن عشق است واین تقدیر ماست!








پ.ن.
یک کار چندوزنی!هرچند خودم هم کار تک وزن رو بیشتر میپسندم ولی به تجربه ایمان دارم!


  • ۹۲/۰۹/۰۵
  • Mosafer

نظرات  (۹)

خدا تو را نیافرید مگر برای قلب من
که از تبار صبحی و زلال صادقانه ای
بخند خنده های تو بهانه ی ترانه هاست
دلیل هر سکوتی و شروع هر ترانه ای
پاسخ:
خندیدن همیشه دلیل میخواهد.......

بیا رهـــا کنیم

من بازی را..

تو دلم را..

من تورا

تو زندگی ام را

 من خودم را

تو مرا

من جانم را

تو جانم را....

تو این نقــــطه از زندگــــی مرگ هم،،نمیتونه از من بگیرت،،بـــــرو!
پاسخ:
تو هیچ نقطه ای مرگ هیچیو از ادم نمیگیره گه ادم هیچی نداشته باشه!
به خونه جدیدم سر بزن آبجی..
اسم کاربری(اصلی) رو توی بلاگ میشه تغییر داد؟
شوق دیدار
پاسخ:
سلام
سر زدم
خخخخ یادم نیس میشه یانه!
ولی باید بشه
بگرد پیدا میکنی!
  • چشمانی نابتر از نبید
  • سلام عزیزم
    وب جدید مبارک ، گلم لینکت کردم
    آره شما هم منو به اسم "چشمانی نابتر از نبید" بلینک
    پاسخ:
    سلام
    متشکر
    چشم حتما!
  • شوق دیدار
  • خیلی قشنگ نوشتی!تازه خوندمش!!!!

    خوش بحالت شاعر...ک شاعری!!

    اینم وبلاگام

    سر بزن آبجی گلو

    http://seyyedaliii.mihanblog.com/

     

    http://cyberdefend.mihanblog.com/

    پاسخ:
    قالب راه علی فوق العادس!
    اونم خوبه!
    ممنون!
  • شوق دیدار
  • سلاام،قشنگه آجی,آففرین

    اما آدم ایجور میشه:-(

    پاسخ:
    :)
    سلام
    چقدر غمگین نوشتی آبجی قشنگه
    آدم دلش میگیره
    اونایی رو دوست داشته باش که دوستت دارن و برات ارزش قائلن
    بقیه رو بی خیال
    بوس
    پاسخ:
    سلام ممنون
    کلا دو روز دنیا میگذره،با ما بدون ما!
    غمگین یا راحت!
    از بعد از این سعی میکنم شاد تر بذارم
  • طنین باران
  • مثه همیشه زیبا.هم چنین عکس زیر شعر...+همون که میدونی.

    موفق باشی.

    پاسخ:
    واقعا که!
    بد این همه مدت بازهم نظرت یه چیزه؟
    ممنون!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی