Again with YOU

زندگی یک مسافر!

Again with YOU

زندگی یک مسافر!

بیمار توام جانا....

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۵۴ ب.ظ

یا لطیف

ما را کبوترانه وفادار کرده است
آزاد کرده وگرفتار کرده است
بامت بلندباد که دلتنگی ات مرا
از هرچه هست غیر تو بیزار کرده است



1
میگن اغنیا کعبه روندوفقرا سوی تو آیند
منِ بیچاره رو نگاه کن که چقدر بدبختم یه سر پیش شماهم نمیتونم بیام

2
تموم ارزوی این روزهام خلاصه میشه تو یک بلیت مشهد
میدونید که چقد دلتنگم چرا پس منو نمیخونید؟

3
امام رئوفی گفتن آقا جان
مرده ام تو این دنیا،یکم به این کلاغ هم رحم کنید
حرم غریب نوازتون رو قسمتش کنید

4
هرچی هم بد باشم میدونم کلید خوبیم دست شماست منتظرم آقا......


5
تشنه ی آب فرات نه،تشنه ی یک جرعه آب سقا خانه ام.....

  • ۹۲/۱۱/۱۲
  • Mosafer

نظرات  (۱۱)

ایشالا بزودی راهی بشید :)
پاسخ:
ان شاالله!
ممنون از حضورتون!
خوب میدانم از هر که تـــو دل بـردی ، خرابِ عشـقت شد ...
پاسخ:
دل خراب من دگر خراب تر نمیشود.....

آفــــا!

تو مرا یاد کنی یا نکنی،،من با اشــــک،،به یادت هستم...

پاسخ:
اونا بیشتر یادمونن نه؟

  • اشنای غریب
  • روی رفتن نداشته باشی چه ؟؟؟؟!!!!!
    پاسخ:
    امام رئوف!

    دلم به وسعت دنیا گـــرفته آقا جان

    دلم برای خودم،برای تو،حرم،گرفته آقاجان...


    نمیدانم آرامش کجاست دقیق،،

    اما،،

    دلم برای آنجاهم گرفته آقاجان.....

    پاسخ:
    گریه ام گرفته
    دل من بهونه حرم گرفته.....
    دلم برای جای قرارمان تنگ شده باز اقای من................
    پاسخ:
    مشهد،من واگاهی حرم.....
    یا امام رضا..... باشه آقا
    هر چی ناز کنی بهت میاد اینم بمونه... دل من فقط یه کربلا میخواد اینم بمونه....
    پاسخ:
    این هم بماند روی همه ی ان مانده ها که سال هاست.....
    دل من گم شد اگــــر پیدا شد،،بسپارید به امانات الرضــــا(ع)
    پاسخ:
    باشد که بیمارش شوم.....

    از خدا چیزای بزرگ بزرگ بخواه

    هم مکه بخواه هم مشهد

    هم همه چیرای دیگه

    خدا هس

    براش کاری نکرده

    ما کوچولو هستیم

    حقیریم از زیر میرا فکر میکنیم  همه چی بزرگه

    ایشالا آب فرات سقاخانه زمزم همش نصیب هر ساله تون باشه

    هر سال کمه

    همیشگی تون باشه

    پاسخ:
    .......................................
    از سکوتم بخوان که.........
    دلم شبیه سنگ شده...
    اما اینبار بگذار بیایم دلت را جمع کنم،..
    ٱطلبنی...
    پاسخ:
    هر چه شکست جایگزینی دارد،دل که شکست نه!
    شرمنده ام اقا از این همه باری که دلت را شکستم........
  • غریب قریب!
  • منو یک دل هوایی ....

    +++

    پاسخ:
    دست خالی رد نمیشم
    این دیگه یه اعتقاده
    اخه من اذن دخولم
    از در باب الجواده....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی